Egne arrangement!

Mosjøen judoklubb arrangerer ett barne/ungdoms stevne i året - (judofestival), da inviterer vi andre judoklubber til oss og har konkurranser med medaljer og nips til alle de små håpefulle. Vi har det sosialt og koser oss som en stor familie. Vi har også kiosk der vi selger: vaffel, pølser, brus, kaker og kaffe/te - osv. Vi har selvfølgelig også det ''sunne hjørnet'' der vi har smoothie, frukt i beger, og div godsaker fra Bama/Tine.

Mosjøen judoklubb er også bidragsyter til storhallen. Så vi håper jo på at vi en gang kan arrangere litt større stevner når den nye storhallen på Kippermoen kommer opp.

Vi ønsker også å holde trenings samlinger et par ganger i året, og vi har som mål å holde 1 felles samling og 1 jentesamling. Dette er viktige sosiale samlinger der vi knytter vennskap og erfaring med andre utøvere, slik vi gjør på det årlige stevnet. Disse samlingene gjør at både utøvere og trenere lærer nye ting/måter å utøve og lære bort judo.

Årlige dugnader!

Respekt - Ærlighet - Felleskap - Mot